نوشته شده توسط : آکوپارک

گلدان بتنی

قیمت گلدان بتنی خیابانی در 1402

قیمت گلدان بتنی خیابانی در 1402 به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل نوع طراحی، ابعاد و اندازه، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد.مجموعه آکوپارک با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع گلدان بتنی خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه گلدان بتنی خیابانی را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضیان عزیز در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

گلدان بتنی خیابانی

گلدان بتنی خیابانی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت زینت بخشیدن به فضای شهر مورد استفاده قرار می گیرد. گلدان بتنی با نام های دیگری همچون گلدان پارکی یا گلدان صخره ای در بازار شناخته می شود. گلدان های بتنی به دلیل قرار گیری در مکان های عمومی باید دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی باشند تا دچار ترک خوردگی و شکستگی نشوند. گلدان بتنی خیابانی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، بوستان ها، خیابان ها، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرد. 
گلدان بتنی خیابانی از بتن مسلح ساخته شده است. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور مقاوم سازی و افزایش خاصیت کشسانی درون قالب های سازنده این گلدان ها میلگرد تقویتی، شبکه توری، صفحات فلزی و الیاف قرار می دهند. گلدان های بتنی خیابانی به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند وزن زیادی دارند بنابراین می توان از آنها به عنوان مانع ترافیکی استفاده کرد و از پارک سایر خودرو ها در مکان هایی که پارک خودرو ممنوع است جلوگیری کرد.



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آکوپارک

نیمکت بتنی

کارخانه تولید نیمکت بتنی

جهت خرید از کارخانه تولید نیمکت بتنی می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید. نیمکت بتنی با استفاده از بادوام ترین و مستحکم ترین مواد ساخته شده است به همین دلیل اغلب در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این نیمکت ها نقش مهمی در حفظ سلامت و آسایش شهروندان ایفا می کنند. نیمکت بتنی از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. نیمکت بتنی مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شود. ارتفاع نیمکت بتنی بین 18 تا 20 اینچ متغیر می باشد.
نیمکت های بتنی باید به گونه ای طراحی شوند که تمامی افراد جامعه چه کودکان و چه بزرگسالان بدون هیچ گونه محدودیتی بتوانند از آن استفاده کنند. عمق این نیمکت ها از 15 تا 18 اینچ متغیر می باشد اما در برخی موارد به منظور افزایش ایمنی کودکان عمق بیشتری را برای آنها در نظر می گیرند. نیمکت بتنی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که به منظوررفاه و آسایش شهروندان در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله پارک ها، فضای سبز، پیاده روها، تفرجگاه ها، محوطه ادارات، حیاط مدارس، محوطه بیمارستان ها، خیابان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. 



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آکوپارک

نیمکت بتنی

 قیمت نیمکت بتنی ارزان

قیمت نیمکت بتنی ارزان به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد. مجموعه آکوپارک یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که در زمینه فروش نیمکت بتنی فعالیت می کند. این مجموعه نیمکت بتنی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما مشتریان عزیز جهت استعلام از قیمت و نحوه سفارش محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که با هدف رفاه و آسایش شهروندان طراحی و تولید می شود. این نیمکت ها در جهت نشستن، استراحت کردن، گپ زدن، مطالعه کردن و حتی دراز کشیدن مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت بتنی نقش مهمی در مرتب بودن و زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. این نیمکت ها قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل خیابان ها، پیاده روها، پارک ها، بوستان ها، فضای سبز و... می باشند. نیمکت بتنی از بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته می شود به همین دلیل از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار می باشد. 



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آکوپارک

پایه چراغ خیابانی

لیست قیمت چراغ خیابانی

لیست قیمت چراغ خیابانی برای راحتی مشتریان عزیز توسط مجموعه آکوپارک فراهم شده است. پایه چراغ خیابانی در قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. قیمت پایه چراغ خیابانی با توجه به پارامترهای مختلفی همچون ارتفاع، نوع طراحی، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع مونتاژ، نوع جوشکاری و... تعیین می شود. مجموعه آکوپارک یکی از بهترین و معتبر ترین مراکزی است که با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه پایه چراغ خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه تخفیفات ویژه و استثنایی را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است. شما متقاضیان گرامی در صورت تمایل به خرید پایه چراغ خیابانی می توانید با همکاران ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

چراغ خیابانی 

پایه چراغ خیابانی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که به منظور نورپردازی و روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی در ارتفاعات مختلفی همچون 6 متر، 9 متر و 12 متر قابل تولید می باشد. پایه چراغ خیابانی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، فضای سبز، باغ ها، پل ها، معابر اصلی و فرعی، جاده های درون شهری و... مورد استفاده قرار می گیرند. پایه چراغ خیابانی علاوه بر روشنایی محیط موجب زیباسازی فضای شهر می شود. این پایه چراغ ها از تنوع زیادی در طرح و مدل برخوردارند. پایه چراغ خیابانی را می توان بنا به درخواست مشتریان عزیز در دو مدل ساده و دکوراتیو طراحی و تولید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آکوپارک

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی صنعتی

پایه چراغ خیابانی صنعتی بهترین راه حل برای روشنایی شهرک ها، خیابان ها ، بزرگراه ها، جاده ها ، مسیر های دسترسی و کلاً فضا هایی است که مختصاتی با عرض کم و طول زیاد دارند و در ۲ مدل لوله ای و چند وجهی تولید می شوند. 

تولید پایه چراغ خیابانی صنعتی

ستون اصلی پایه چراغ خیابانی صنعتی توسط صفحه آهنی مربع یا دایره شکلی به نام بیس پلیت و از طریق چند عدد انکر بولت به فونداسیون متصل می گردد . لچکی ها که شکلی شبیه مثلث دارند به محل اتصال ستون پایه چراغ با بیس پلیت ، جوش شده و این اتصال را تقویت کنند. کاهش مصرف انرژی و استفاده از انرژی های نو در حال حاضر که انرژی یکی از گران ترین منابع و در حال تمام شدن می باشد ، اهمیت بسزایی دارد. پایه چراغ خیابانی صنعتی یکی از پر مصرف ترین وسایل انرژی الکتریکی و یا برق می باشند.

 


:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()